Måndag!

Det första jag gjorde i morse va att betala räkningar alltid lika skoj:)! Men fick en sjukt bra lön denna månad så klaga är väl fel. Men denna skatt blir jag galen på! Den här månaden fick jag betala 11.000 i skatt :/ men skönt att kunna slänga en en större summa på sparkonto iaf eftersom det blir köksrust när vi kommer hem:) när jag ändå pratar pengar så har jag sen i sommras börjat tänkt på vad jag handlar, förr kunde jag åka till Valbo och bara handla massa saker vi absolut inte behövde. Vart ofta en femhundring hit och en femhundrig dit! Och oj vad man kan spara pengar på att tänka en gång extra om man verkligen vill/behöver ha just den saken!  Så i dag ger jag mig själv en klapp på axen! 
Gammal bild:) nä nu måste jag jobba! Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0