Usel!

På att ta tag i bloggandet:) 
Men det har vart full rulle sen vi kom hem från Thailand! Semestern va toppen och lite sol och slippa alla måsten va behövligt:) har redan börjat kika på semester till sensommarn :-) Grekland har alltid vart mitt favorit resemål och har vart där 12ggr men dom senaste två resorna har vart till Turkiet dom också är bra men går inte att jämföra med Grekland :) sist jag va till Grekland åkte jag 2veckor med Emma och sen va jag hemma i 2veckor och sen drog jag och Thomas 2veckor:-) haha. Jaja till nå annat så har vi sen vi kom hem hunnit åkt lite Bob, grillat, bytt fönster och jag har slipat och betsat ett bord:) har träffat familj och vänner. Vi ska ju rusta köket och jag nästan börjar ångra mig för jag hatar att leva utan kök, rustade ju köket i förra huset och då hade vi inte barn och tyckte de va drygt då:) haha. Vitvarorna står redan i garaget och jag ska beställa kakel i veckan tror jag :) golv och kök har vi redan bestämt bara att beställa:-) jag tänker då inte börja riva det gamla innan allt finns hemma! Den dom väntar på nå gott! Nä nu måste jag fortsätta jobb! Puss och kram!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0