Sista dagen!

På denna vecka jag är på detta jobb:) har ju iof två till men med flextid:) så vi ska nog få till lite sportlov:P tråkigt bara att Thomas jobbar:/ inatt har iaf Theo sovit hela natten och de tackar vi för! Nu när man är van att vara tillsammans hela familjen så tycker jag det är sjukt tråkigt med jobb,dagis och allt vad det innebär. Har väl inte kommit igång än bara:) men men nu ska man ju iaf skicka in semester papperna så det känns inte så långt borta till semester iaf:-) förra sommaren va vi till Gotland en vecka jag,Thomas,Theo,Moa,Jocke och det va super mysigt! Vi har inte planerat nå till sommaren än så får se vad vi hittar på:D nä nu blir det lunch och vänta på att klockan slår 22 och jag får checka ut:) kram 
Sommar och sol:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0