Hyfsat kul!

Ja jag skrev nyss ett långt inlägg men allt bara försvann :/ jaja skriver väl lite om de jag skrev!! 


22 ikväll checkar jag ut och får helg till måndag:-) imon åker jag Theo och Moa till parkbadet och busar och åker gula som är Theos favorit, blir några vändor upp där:) haha skönt att han inte är rädd men man måste hålla koll på han för han bara hoppar och bryr sig inte om han har puffarna på eller inte!!


 Efter badet tänkte dra med Moa på Ica maxi och handla massa gott till helgen! Vi ska grilla grilla och grilla:) det såg ut som att de skulle bli fint på lördag och då blir det fortsätta bygga altan. Bada tunna eller spa blir det också om de blir sol, är ju så sjukt skönt att bada med solen i ansiktet👍 

Igår kväll satt vi och prata lite om vad vi ska hitta på på semestern. Ja Stockholm blir det ju iaf som vanligt men om de blir en vecka eller weekend de får vi se!:) annars har vi pratat om smögen, Kolmården , skara sommarland och Öland.. Ja den som lever får se😉 Furuvik och Leksands sommarland blir det väl iaf:) jag skulle vilja åka till Tyskland till Legoland men jag tycker Theo är för liten för det, så får vänta nått år:-) 
Skansen förra året😍 

Här ska jag elda upp så det blir varmt och skönt imon:) kanske man tar ett glas vin!:)



Nä nu ska jag är lite lunch!!:) 
Pusshej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0