Bitter!

Ja iförrgår va jag på så sjukt dåligt humör. Helt utan orsak. Och inte nog med det så va Theo så övertrött efter dagis och ville gå och sova, men det fick han inte göra klockan 17 och innan mat, så då va han grinig, ledsen, övertrött och allt va fel från hans sida. Och när man själv är på sjukt dåligt humör så blir det inte bättre med att man ska försöka att inte få Theo att sova och allt från hans sida är fel. Ville egentligen bara slita av mig håret och dra täcket över huvudet! Slutade med att jag fick stå och göra köttfärssås med Theo på höften, och om jag ens försökte ställa ner han vart de husihelvete igen. Jag va så irriterad på Thomas som va ute och höll på med altanen "som vi hade bestämmt, så vi får upp staket så inte Theo ramlar ner"tänkte att där ute kan du stå och ha de lungt och skönt din fan! Skrek till Thomas att maten är klar, du kan ju komma när du har tid. Inte vart de bättre när jag visste att jag snart skulle tillbaka till jobbet. Efter maten satt jag Theo i badet och pussade han hejdå, och Thomas gick in i badrummet till han. När klockan vart 22 och jag slutade så kände jag mej på bra humör igen. När jag kom hem fråga jag om det hade gått bra och lagt Theo och allt där till. Och Thomas fråga om han våga prata med mig:-) haha Fyfan hoppas aldrig jag känner mig så där igen,  en riktig bitterfitta. Hade jag känt så dagen efter också hade jag allvarligt inte orkat med mig själv;) jaja livet är inte alltid tipp topp men förbaskad glad att de inte höll i dig längre! 22 ikväll får jag påskledigt till söndag, lite kort ledighet men Theo och Thomas är iaf ledig till tisdag:) pusshejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0